Перейти к содержанию
AUTO TECHNOLOGY

Тюнинг боксы(Tuning box) или Повербоксы (Power box)


Рекомендуемые сообщения

Всем привет хочу узнать ваше мнение о Тюнинг боксах кто конкретно сталкивался и есть ли побочние эффекты?

  • Downvote 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Всем привет хочу узнать ваше мнение о Тюнинг боксах кто конкретно сталкивался и есть ли побочние эффекты?

atkroi esce 3 temi pro iti boxi, mozet i paimes cto ani s tuningom nikak nesvjazani :heresmile:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

не связаны, это полное унылое говно а не тюннинг

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 1 месяц спустя...

Панове! Можливо тема вмерла , але ці пристрої працюють. Правда не всі з них достатньо дієві . В товариша на mitsub L200 та на КІА СЕЕД 1.6 перевіряли . Корейський блок на вісім положень --- положення 1 невідчутно,№ 2--починає,...,№8--відчутно добре ,але витрати пального!!! Це було в 2009 році . Оскільки висновки не втішили, почав робити свій пристрій з можливістю чітких налаштувань з комп"ютера за основними параметрами. Влітку проводив випробування своєї чергової версії ---корейській пристрій відпочиває,на кіа сеед на третій передачі колеса буксують .Прошивка може правитись на ходу,в вітсутності вимірювального стенда це чудова якість. Сама цікава якість --можливість перемикання режимів на ходу (рідні--змінені дані). Суттєвий недолік --бреше БК за витратами пального . Тому подібність до чіп-тюнінгу повна , відмінність лише способі втілення зміни режимів роботи двигуна.Мене це зацікавило тим , що можна впливати на мотори різних виробників , різних контроллерів одним пристроєм (ДАД-MAF, частотний чи аналоговий,cdi --tdi) . Звичайно , це не золотий ключик до всіх мотрів , є в цьому підході свої переваги та недоліки , але такий підхід теж має право на життя та розвиток . Роботи над пристроєм не закінчені -як завжди бракує часу , та все ж таки тривають . Передбачаю зверхнє ставлення до цієї розробки від деяких тюнерів , Та прошу зважити на те ,що все розробляється з нуля , власними силами й власними напрямками (не плагіат). Машини і ремонтую ,і чіпую,і будую гуртом з такими ж фанатами. Так ,що це непоржні висновки.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

модеры удалите нах тему, а барыге предупреждение впаяйте

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Перш ніж " нах тему " , хочеться почути результати випробувань від власників ,а непродавців --- на які авто встановлювались, витрати пального , прискорення , з яких обертів підхоплює , як стикується з контроллером авто (коди відмов). Цікавить багатоканальний пристрій-- це значно полегшить мені роботу . Цікавлять не рекламні посилання , а звіти з *польових* випробувань . Повністю підтримую гасло *Попробуйте хоть раз в жизни сделать то,что вам хочется. несмотря на "но" и "а вдруг".Не задумываясь,кто что подумает и скажет.это ваша жизнь*.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
×
  • Создать...
Яндекс цитирования