Vlad14 Опубликовано 7 декабря, 2011 Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2011 Всем привет хочу узнать ваше мнение о Тюнинг боксах кто конкретно сталкивался и есть ли побочние эффекты? 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Gintarasgt Опубликовано 7 декабря, 2011 Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2011 Всем привет хочу узнать ваше мнение о Тюнинг боксах кто конкретно сталкивался и есть ли побочние эффекты? atkroi esce 3 temi pro iti boxi, mozet i paimes cto ani s tuningom nikak nesvjazani Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Vlad14 Опубликовано 7 декабря, 2011 Автор Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2011 ну как не связаны не говори глупостей Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
nerd Опубликовано 7 декабря, 2011 Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2011 не связаны, это полное унылое говно а не тюннинг Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
fenix 2001-06 Опубликовано 28 января, 2012 Поделиться Опубликовано 28 января, 2012 Панове! Можливо тема вмерла , але ці пристрої працюють. Правда не всі з них достатньо дієві . В товариша на mitsub L200 та на КІА СЕЕД 1.6 перевіряли . Корейський блок на вісім положень --- положення 1 невідчутно,№ 2--починає,...,№8--відчутно добре ,але витрати пального!!! Це було в 2009 році . Оскільки висновки не втішили, почав робити свій пристрій з можливістю чітких налаштувань з комп"ютера за основними параметрами. Влітку проводив випробування своєї чергової версії ---корейській пристрій відпочиває,на кіа сеед на третій передачі колеса буксують .Прошивка може правитись на ходу,в вітсутності вимірювального стенда це чудова якість. Сама цікава якість --можливість перемикання режимів на ходу (рідні--змінені дані). Суттєвий недолік --бреше БК за витратами пального . Тому подібність до чіп-тюнінгу повна , відмінність лише способі втілення зміни режимів роботи двигуна.Мене це зацікавило тим , що можна впливати на мотори різних виробників , різних контроллерів одним пристроєм (ДАД-MAF, частотний чи аналоговий,cdi --tdi) . Звичайно , це не золотий ключик до всіх мотрів , є в цьому підході свої переваги та недоліки , але такий підхід теж має право на життя та розвиток . Роботи над пристроєм не закінчені -як завжди бракує часу , та все ж таки тривають . Передбачаю зверхнє ставлення до цієї розробки від деяких тюнерів , Та прошу зважити на те ,що все розробляється з нуля , власними силами й власними напрямками (не плагіат). Машини і ремонтую ,і чіпую,і будую гуртом з такими ж фанатами. Так ,що це непоржні висновки. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
nerd Опубликовано 29 января, 2012 Поделиться Опубликовано 29 января, 2012 модеры удалите нах тему, а барыге предупреждение впаяйте Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
fenix 2001-06 Опубликовано 29 января, 2012 Поделиться Опубликовано 29 января, 2012 Перш ніж " нах тему " , хочеться почути результати випробувань від власників ,а непродавців --- на які авто встановлювались, витрати пального , прискорення , з яких обертів підхоплює , як стикується з контроллером авто (коди відмов). Цікавить багатоканальний пристрій-- це значно полегшить мені роботу . Цікавлять не рекламні посилання , а звіти з *польових* випробувань . Повністю підтримую гасло *Попробуйте хоть раз в жизни сделать то,что вам хочется. несмотря на "но" и "а вдруг".Не задумываясь,кто что подумает и скажет.это ваша жизнь*. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
nik51688 Опубликовано 29 января, 2012 Поделиться Опубликовано 29 января, 2012 модеры удалите нах тему, а барыге предупреждение впаяйте сам ты барыга я тему не создавал Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти